VOUCHERY
Hotel**** Medical Spa Malinowy Dwór

Regulamin

 REGULAMIN HOTELOWY MALINOWY DWÓR

 

§1 Wynajem Pokoju

 

1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.

2. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

 

§2 Dane Osobowe i Rejestracja

 

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Malinowe Hotele Sp. z o.o., ul. Leśna 7, 28-131 Solec-Zdrój.

2. Gość hotelu zobowiązany jest do wypełnienia Karty Rejestracyjnej Gościa, która stanowi umowę cywilnoprawną o świadczenie usług hotelowych pomiędzy Gościem a hotelem, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia UE z dnia 27 kwietnia 2016 r., a także do okazania przed zameldowaniem pracownikowi Recepcji dokumentu ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu, Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.

3. Gość wypełniając Kartę Rejestracyjną oświadcza, że zaakceptował regulamin.

4. Gość może dobrowolnie podać swój numer telefonu lub adres e-mail w celu ułatwienia kontaktu z nim podczas pobytu lub przesłania faktury.

5. Gość w celu otrzymania informacji marketingowej/handlowej może dobrowolnie podać i  wyrazić  zgodę w odpowiednich miejscach na Karcie Rejestracyjnej Gościa i podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu.

6. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec dalszego ich przetwarzania, zgodnie z art. 21 ust. 2 Rozporządzenia UE z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
a także może bez żadnych opłat wycofać zgodę w dowolnym momencie w formie pisemnej, przesłanej na adres e-mail:
recepcja@malinowydwor.pl  lub złożonej w recepcji hotelu.

7. Gość może również podać dane firmowe niezbędne do wystawienia faktury VAT.

8. W przypadku korzystania z hotelowego parkingu, Gość zostanie poproszony o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu. Obowiązanie opłata za parkingowa.

 

§3 Przekazywanie Pokoju

 

1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt zapłatę.

2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00.

3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.

 

§4 Świadczenie Usług

 

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwia hotelowi niezwłoczną reakcję.

2. Hotel ma obowiązek zapewnić:

   - Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa.

   - Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu.

   - Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu.

   - Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa,
a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
 

   - Sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości, zamienić pokój lub

w inny sposób złagodzić niedogodność.

 

§5 Usługi Nieodpłatne

 

Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

1. Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.

2. Budzenie o oznaczonej godzinie.

3. Przechowywanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia do przechowalni bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego.

4. Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu odbywa się w sejfach zamontowanych
w każdym pokoju.

 

§6 Odpowiedzialność Hotelu

 

1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

§7 Odpowiedzialność za Pojazdy

 

1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, nie pozostawionego na parkingu strzeżonym.

 

§8 Cisza Nocna

 

1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.

2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

3. W przypadku naruszenia ciszy nocnej, wszczynania awantur lub otrzymania skarg od innych Gości, hotel zastrzega sobie prawo do wezwania patrolu policji i ewentualnego wcześniejszego skrócenia pobytu.

 

§9 Odpowiedzialność Materialna Gościa

 

1. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić, czy drzwi są zamknięte, i pozostawić klucz w recepcji. Recepcja wydaje klucz na podstawie karty pobytu.

2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia
i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.

3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych
i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.

4. W przypadku uruchomienia alarmu spowodowanego paleniem w pokoju, Gość hotelowy ponosi koszty wezwania straży pożarnej.

5. Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia poza miejscem do tego wyznaczonym -palarnia.

Opłata za niedostosowanie się do powyższego wynosi każdorazowo 800 zł. Dodatkowo informujemy, że powyższy zakaz obowiązuje również na terenie przynależnych do pokoi balkonów i /lub tarasów.

 

§10 Przedmioty Osobiste

 

1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiące.

 

§11 Zasady Przyjazdu z Psem

 

1. Istnieje możliwość przyjazdu do hotelu z psem po uiszczeniu należnej opłaty w wysokości 80 zł za dobę.

2. Hotel przyjmuje psy nie większe niż 30 cm w kłębie. Liczba pokoi udostępnionych dla Gości przyjeżdżających z psem jest ograniczona. Chęć przyjazdu z psem należy zgłosić na etapie rezerwacji. W przeciwnym przypadku naliczona zostanie opłata dodatkowa w kwocie 250 zł/doba.

3. Właściciel psa zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie hotelu i na zewnątrz oraz usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez psa.

4. Właściciel psa odpowiada materialnie za wszelkie szkody wyrządzone przez psa.

5. Właściciel psa zobowiązany jest do dopilnowania, aby jego pies nie zachowywał się głośno w pomieszczeniach hotelu, jak również by nie zakłócał wypoczynku Gości.

6. Zakazuje się wprowadzania psa do części wspólnej hotelu, tj. Restauracja, Kawiarnia, Centrum Rehabilitacji, Centrum Urody, Klub Nocny, Strefa Wellness i Spa, strefa saun, sala fitness oraz siłownia.

7. Koty oraz inne zwierzęta nie są przyjmowane na pobyt w hotelu. W przypadku nieprzestrzegania wytycznych zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 500 zł/doba.

 

Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu.

 

 

Oferty Specjalne

-20%
CZAS NA ZNIŻKI!
szczegóły

Kręgosłup w potrzebie (6 dni)

6 dni, od 2 479 zł /osoba
MOC PROMOCJI!
szczegóły

Zdrowe stawy (6 dni)

6 dni, od 3 099 zł /osoba
To już jesień!
szczegóły

Jesienne odprężenie

4-15 dni, od 297 zł /osoba/noc
Wszystkie Pakiety
Hotel**** Medical Spa Malinowy Dwór Świeradów - Zdrój/Czerniawa - Zdrój, Długa 10 (75) 738 10 00 (75) 738 10 00
Jesteśmy firmą która wspiera potrzebujących - nasz partner to Fundacja „Jesteśmy Blisko”

Nasze hotele

Pozostałe marki

Dojazd
Dojazd
Zadzwoń
Zadzwoń
Rezerwuj
Rezerwuj
menu menu