KLAUZULA INFORMACYJNA OGÓLNA
CEL: INFORMACJA DLA OSÓB, OD KTÓRYCH DANE OSOBOWE ZOSTAŁY ZEBRANE
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu-Zdroju (28-131) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych oraz z wykonywaniem praw wynikających z RODO jest Inspektor Ochrony Danych- Pani Agnieszka Dworak. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl lub pisząc na adres wskazany w punkcie 1 powyżej.
4.Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- świadczenia usług medycznych;
- świadczenia usług hotelowych;
- marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług Administratora, przedstawienia oferty handlowej, uczestnictwa w programie lojalnościowym oraz pozyskiwania opinii o hotelu;
- ochrony osób i mienia.
5.Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- obowiązek prawny (art. 6 ust.1 lit. c) RODO);
- zawarcie i realizacja umowy (art.6 ust.1 lit. b) RODO);
- zgoda osoby, której dane dotyczą w przypadku udziału w programie lojalnościowym, przedstawienia oferty handlowej, korzystania z zabiegów bez konsultacji lekarskiej (art.6 ust.1 lit. a) RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Administratora w przypadku: marketingu bezpośredniego, pozyskiwania opinii o hotelu i monitoringu wizyjnego (art.6 ust.1 lit. f) RODO).
6.Państwa dane osobowe:
- mogą być przekazywane wyłącznie tym odbiorcom-podmiotom, które współpracują
z Administratorem lub ich podwykonawcom na podstawie zawartej umowy o współpracy
w tym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, podmiotom uprawnionym
do uzyskiwania Państwa danych osobowych na podstawie obowiązującego przepisu prawa oraz upoważnionym pracownikom Administratora.
- nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
7.Państwa dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku świadczeń usług medycznych – 20 lat;
- 6 lat dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;
- w pozostałych przypadkach przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania lub wycofania zgody na dalsze ich przetwarzanie, jeżeli przetwarzanie odbywało się na podstawie udzielonej zgody.
8.Posiadają Państwo prawo:
-dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
-wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych;
- cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem;
- posiadają również Państwo prawo żądania od Administratora przeniesienia Państwa danych do innego Administratora, jeśli nie wpłynie to niekorzystnie na prawa i wolności innych osób.
9.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10.Podanie przez Państwa danych osobowych wymaganych przez Administratora jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy na świadczone usługi, warunkiem przystąpienia do programu lojalnościowego, warunkiem przedstawienia oferty handlowej, pozyskiwania opinii o hotelu oraz wymogiem ustawowym. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne.
11.Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu poza przypadkiem udzielenia zgody na takie przetwarzanie w celach handlowych i udziału w programie lojalnościowym.
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: DLA GOŚCIA HOTELOWEGO-KORZYSTANIE Z USŁUG NOCLEGOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu-Zdroju (28-131) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz z wykonywaniem praw wynikających z RODO jest Inspektor Ochrony Danych- Pani Agnieszka Dworak. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl lub pisząc na adres wskazany w punkcie 1 powyżej.
4.Do usługi noclegowej Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w następującym zakresie: imię i nazwisko, numer kontaktowy (w przypadku rezerwacji telefonicznej) oraz numer dokumentu tożsamości (jako uzasadniony interes prawny w przypadku ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń).
5.Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, realizacji usługi oraz pozyskiwania opinii o hotelu.
6.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług noclegowych- na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b) oraz lit.f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
7.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a także podmioty uczestniczące w realizacji usług na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub umowy o współpracy.
8.Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez Administratora w przypadku wystawienia faktury VAT przez okres 6 lat, a w systemie recepcyjnym po zakończeniu usługi dane będą przechowywane tylko na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody na dalsze ich przetwarzanie do celów przyspieszenia rejestracji w przypadku skorzystania przez Panią/Pana z usługi noclegowej.
9.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
10.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11.Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: KORZYSTANIE Z USŁUG CENTRUM REHABILITACJI
Z KONSULTACJĄ LEKARSKĄ I BEZ KONSULTACJI LEKARSKIEJ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu-Zdroju (28-131) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz z wykonywaniem praw wynikających z RODO jest Inspektor Ochrony Danych- Pani Agnieszka Dworak. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl lub pisząc na adres wskazany w punkcie 1 powyżej.
4.Dane osobowe pacjentów są wykorzystywane w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
a.ustalenia tożsamości pacjentów zgodnie z wymaganiami ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, co stanowi obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h RODO),
b.prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów prawa, w tym ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, co stanowi obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h RODO),
c.kontaktowania się w związku z prowadzoną działalnością oraz udzielonymi świadczeniami, w tym umówionymi wizytami co stanowi uzasadniony interes prawny (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4.Przetwarzane dane osobowe mogą objąć wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia działalności leczniczej, w tym dane o stanie zdrowia, a szczególnie dane będą przetwarzane do ww. celu w zakresie: imię i nazwisko, adres, PESEL, numer telefonu, adres e-mail. Administrator danych ma ustawowy obowiązek zachowania danych osobowych w tajemnicy.
5.Administrator informuje, że podanie danych osobowych niezbędnych do prowadzenia dokumentacji medycznej jest obowiązkowe – bez podania danych osobowych Administrator nie będzie mógł wypełnić ciążących na nim obowiązków, a w konsekwencji może odmówić umówienia wizyty lub udzielenia świadczenia leczniczego.
6.Administrator informuje, że w związku z regulacjami prawnymi dane osobowe będą przechowywane przez co najmniej 20 lat od momentu dokonania ostatniego wpisu w dokumentacji medycznej (w tym dane będą przechowywane przez ten okres w systemie recepcyjnym).
7.Administrator może przekazać dane pacjentów podmiotom, które świadczą na jego rzecz usługi związane ze wsparciem działalności lub podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. W szczególności dotyczy to usług wsparcia informatycznego, lub wsparcia prowadzonej przez administratora działalności. Ponadto, dane osobowe mogą zostać udostępnione wskazanym przez pacjenta osobom.
8.Administrator informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Administrator informuje również o prawie dostępu do danych osobowych, prawie ich usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Administrator informuje również o prawie do sprzeciwu odnośnie przetwarzania oraz prawie do przenoszenia danych do innego administratora danych.
9.Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
10.Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: KORZYSTANIE Z USŁUG SPA/STUDIO URODY
BEZ KONSULTACJI LEKARSKIEJ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu-Zdroju (28-131-) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz z wykonywaniem praw wynikających z RODO jest Inspektor Ochrony Danych- Pani Agnieszka Dworak. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl lub pisząc na adres wskazany w punkcie 1 powyżej.
4.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji usługi polegającej na wykonaniu zabiegów bez konsultacji lekarskiej w SPA oraz Studio Urody w zakresie: imiona i nazwiska, numeru pokoju (w przypadku, gdy Pani/Pan jest gościem hotelowym), adresu, numeru telefonu, adresu e-mail.
5.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak konieczne do realizacji celu wymienionego powyżej w punkcie 4, a nie podanie danych będzie skutkowało odmową realizacji usługi.
6.Podstawą do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych udzielona dobrowolnie na podstawie art.6 ust.1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Malinowe Hotele Sp. z o.o. w tym w szczególności w celu rozpatrywania reklamacji oraz ustalenia, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń.
7.Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty współpracujące z Administratorem i przetwarzające Pani/Pana dane osobowe z polecenia Administratora na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych lub podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. W szczególności dotyczy to usług wsparcia informatycznego lub wsparcia prowadzonej przez administratora działalności.
8.Zebrane od Pani / Pana dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
9.Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10.Posiada Pani /Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani / Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych.
11.Podane przez Panią /Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: DLA UCZESTNIKÓW PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
„MALINOWY RAJ” I DO CELU PRZEDSTAWIENIA OFERTY HANDLOWEJ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9A5/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1.Administratorem przekazanych przez Panią / Pana danych osobowych w ramach uczestnictwa
w programie lojalnościowym „Malinowy Raj” jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w
Solcu-Zdroju (28-131) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w programie lojalnościowym „Malinowy Raj” oraz w celach handlowych w zakresie: imię i nazwisko, adres, PESEL ( do celów identyfikacji posiadacza karty oraz naliczenia i udzielenia rabatu), adres e-mail, numer telefonu na podstawie udzielonej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Malinowe Hotele Sp. z o.o. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w tym w szczególności w celu realizacji uczestnictwa w programie lojalnościowym, przedstawienia oferty handlowej, dopasowania oferty do potrzeb Gości, rozpatrywania reklamacji oraz ustalenia, pozyskiwania opinii o hotelu, dochodzenia i obrony wzajemnych roszczeń.
4.Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres uczestnictwa w programie lojalnościowym „Malinowy Raj” oraz przedstawienia oferty handlowej do czasu wycofania zgody na dalsze przetwarzanie lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z uczestnictwa w programie lojalnościowym.
5.Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty świadczące usługi informatyczne dla Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia oraz podmioty współpracujące z Administratorem i przetwarzające dane osobowe z polecenia Administratora na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
6.Zebrane od Pani / Pana dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
7.Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8.Posiada Pani /Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani / Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych.
9.Podanie przez Panią /Pana danych osobowych jest dobrowolne i wynika z uczestnictwa w programie lojalnościowym „Malinowy Raj”, a konsekwencją niepodania danych będzie utrata uczestnictwa w programie lojalnościowym.
10.Podane przez Panią /Pana dane osobowe będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany na podstawie danych osobowych przetwarzanych w ramach programu lojalnościowego „Malinowy Raj” (przy pomocy profilowania), a konsekwencją takiego przetwarzania będzie możliwość określenia Pani / Pana osobistych preferencji i zachowań zakupowych na podstawie Pani / Pana danych osobowych i historii Pani / Pana transakcji w ramach programu lojalnościowego. Profilowanie wykorzystywane będzie na potrzeby przygotowania oraz dopasowania oferty do potrzeb Gości.
11.Pani / Pan może skontaktować się w sprawie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
z naszym inspektorem ochrony danych- Panią Agnieszką Dworak, wysyłając wiadomość na adres
e-mail: iod@malinowehotele.pl lub wysyłając pismo na adres wskazany w punkcie 1 niniejszej klauzuli.
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: DLA KONTRAHENTA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz ust.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
Jeżeli w ramach umowy przekazali nam Państwo dane osobowe swoich pracowników lub współpracowników, informujemy, iż niniejsza klauzula informacyjna zgodnie z art. 14 ust. 1 RODO ma zastosowanie także do nich i powinna zostać przez Państwa im udostępniona.
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Malinowe Hotele Sp. z o. o. z siedzibą w Solcu-Zdroju przy ulicy Leśnej 7, 28-131 Solec-Zdrój, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Wszelkie pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych oraz Państwa praw wynikających z RODO, można kierować do wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych - Pani Agnieszki Dworak. pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl lub pisząc na adres wskazany w punkcie 1 powyżej.
4.Państwa dane osobowe przetwarzamy na podstawie obowiązujących przepisów prawa w celu zawarcia i wykonania umów z kontrahentami Administratora (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także w celach:
przez okres trwania umowy i rozliczeń po jego zakończeniu (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych;
ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przez okres, po którym przedawnią się roszczenia;
weryfikacji wiarygodności płatniczej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przez okres niezbędny do dokonania takiej oceny przy zawarciu, przedłużeniu lub rozszerzeniu zakresu umowy;
wykrywania nadużyć i zapobiegania im (art. 6 ust. 1 lit. c i ust. 1 lit. f RODO) – przez okres trwania umowy, a następnie przez okres, po którym przedawnią się roszczenia lub przez czas trwania postępowań prowadzonych przez właściwe organy publiczne;
w pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – przez okres od udzielenia zgody do jej cofnięcia.
5.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania może skutkować odmową zawarcia umowy, bądź niemożnością nawiązania kontaktu.
6.Mogą Państwo zwrócić się do nas z żądaniem dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również wnieść sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania w każdym momencie.
7.Dane osobowe, które nam Państwo powierzacie, przechowywane są w naszej bazie kontrahentów. Jest ona odpowiednio zabezpieczona przed nieupoważnionym dostępem lub utratą. Dane osobowe w niej zawarte będziemy przetwarzać do momentu ustania celu przetwarzania, tj. do zakończenia współpracy, po czym będziemy je archiwizować przez 6 lat.
8.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia danych zgodnie z art. 28 RODO, a także podmioty uprawnione na mocy nadrzędnych przepisów prawa, czy podmioty uprawnione do ich uzyskania w związku z realizacją umowy.
9.Nie będziemy przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
10.Pragniemy także poinformować, że w przypadku przetwarzania Państwa danych osobowych niezgodnie z Rozporządzeniem RODO, mają Państwo prawo skierować skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), z siedzibą w Warszawie (00-923) przy ul. Stawki 2.
11.Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji w tym profilowaniu.
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: REKRUTACJA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1.Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o., ul. Leśna 7, 28-131 Solec-Zdrój, NIP: 678-14-01-345,
REGON: 351061573 jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Prezes Zarządu Spółki.
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych pod adresem:
Malinowe Hotele Sp. z o.o., ul. Leśna 7, 28-131 Solec-Zdrój
e-mail: iod@malinowehotele.pl
4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1Kodeksu Pracy jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i odbywa się w oparciu o realizację obowiązku prawnego administratora na podstawie art.6 ust.1 lit. c) rozporządzenia. Podanie danych osobowych innych niż wymienione w art. 22 1Kodeksu Pracy jest dobrowolne i odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę na podstawie art.6 ust.1 lit. a) rozporządzenia.
5.Pani/Pana dane osobowe będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem lub obroną roszczeń, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f ) rozporządzenia.
6.Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia aktualnej rekrutacji oraz
w przypadku udzielenia zgody – w celach przyszłych rekrutacji. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w celu prowadzenia aktualnej rekrutacji jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
7.Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji jest dobrowolne. W przypadku nieudzielenia zgody w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora będzie możliwe po ponownym wypełnieniu i złożeniu dokumentów rekrutacyjnych.
8.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane dla celów aktualnej rekrutacji przez okres
3 miesięcy od dnia zakończenia tej rekrutacji, to znaczy poinformowania Pani/Pana
o wyniku rekrutacji.
9.W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, podane dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku od dnia zakończenia aktualnej rekrutacji to znaczy poinformowania Pani/Pana o wyniku rekrutacji.
10.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, a także prawo do ich usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
11.Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, co nie wpływa na legalność przetwarzania, które miało miejsce na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku udzielenia zgody dla kilku celów, ma Pani/Pan prawo cofnąć każdą zgodę osobno. Po cofnięciu zgody Pani/Pana dane zostaną niezwłocznie usunięte z bazy danych kandydatów.
12.Odbiorcami danych osobowych będą: współpracownicy Administratora upoważnieni do udziału w procesie rekrutacji, podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne i udostępniające narzędzia informacyjne, podmioty świadczące usługi serwisowe, podmioty obsługujące i utrzymujące sieć informatyczną, podmioty świadczące usługi poczty elektronicznej, podmioty świadczące usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe.
13.W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
14.Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji i nie będą profilowane.
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: DLA PRAKTYKANTA/STAŻYSTY
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
12.Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu-Zdroju (28-131-) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
13.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
14.Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw wynikających z RODO jest Inspektor Ochrony Danych - Pani Agnieszka Dworak. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@malinowehotele.pl lub pisząc na adres wskazany w punkcie 1 powyżej.
15.Cele przetwarzania Twoich danych osobowych:
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby:
1)Zawrzeć i realizować umowę lub porozumienie zawarte z Tobą lub innym podmiotem dotyczące odbywania przez Ciebie stażu lub praktyki w naszej firmie.
2)Wypełniać nasze obowiązki prawne i uprawnienia związane z realizacją stażu lub praktyki wynikające z przepisów dotyczących prowadzenia stażu lub praktyki.
3)Wypełniać nasze obowiązki dotyczące Ciebie, wynikające z przepisów o podatkach, rachunkowości.
4)Zapewniać bezpieczeństwo na terenie obiektów użytkowanych przez Malinowe Hotele
Sp. z o.o. , w tym bezpieczeństwa informacji, poprzez kontrolę dostępu lub monitoring.
16.Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych:
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie:
1)tego, że są niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub porozumienia dotyczącego odbywania przez Ciebie praktyki lub stażu;
2)odpowiednich przepisów prawa:
•Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.- Prawo oświatowe,
•ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym,
•ustawy z dnia 17 lipca 2009 r. o praktykach absolwenckich,
•ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
3)naszych prawnie uzasadnionych interesów;
4)Twojej zgody.
17.Odbiorcy Twoich danych osobowych:
Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe:
1)Podmiotom przetwarzającym, w związku z realizacją umów zawartych przez Malinowe Hotele Sp. z .o.o. w ramach których zostało im powierzone przetwarzanie danych osobowych, w tym np. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
2)Podmiotom, którym nasza firma udostępnia dane osobowe niezbędne do świadczenia usług na rzecz Malinowe Hotele Sp. z .o.o. na podstawie zawieranych umów.
3)Naszym kontrahentom (usługodawcom, klientom) w związku z wykonywaniem przez Ciebie obowiązków powierzonych w ramach prowadzonej praktyki lub stażu.
18.Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Malinowe Hotele Sp. z.o.o. – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f):
Zakres danych osobowych przetwarzanych w firmie Malinowe Hotele Sp. z .o. o dotyczących praktykantów lub stażystów, dla których podstawę prawną przetwarzania stanowi prawnie uzasadniony interes firmy obejmuje dane osobowe przetwarzane w związku z zapewnianiem bezpieczeństwa na terenie obiektów użytkowanych przez firmę, w tym bezpieczeństwa informacji, poprzez zastosowanie monitoringu wizyjnego. Uzasadnionym prawnie interesem firmy związanym z przetwarzaniem takich danych jest zapewnienie na odpowiednim poziomie bezpieczeństwa na terenie obiektów użytkowanych przez naszą firmę.
19.Okres przechowywania Twoich danych osobowych:
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe przez okres trwania praktyki lub stażu.
Twoje dane osobowe zawarte w dokumentacji podatkowej lub księgowej będziemy przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych.
20.Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Nie dotyczy
21.Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1)prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
2)prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych;
3)prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
4)prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych;
5)prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych - jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny;
6)prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
7)prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
8)prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu Administratorowi Danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego Administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Ci tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie zawartej z Tobą porozumienia lub umowy o prowadzenie stażu lub praktyki lub na podstawie Twojej zgody.
22.Obowiązek podania danych:
Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych wynika w szczególności z przepisów prawa wskazanych w pkt.5.
23.Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji , w tym profilowaniu:
Nie dotyczy.
Informujemy również, że :
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
MONITORING WIZYJNY
KLAUZULA INFORMACYJNA
CEL: INFORMACJA DLA OSÓB NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA MONITORINGU WIZYJNEGO U ADMINISTRATORA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych na podstawie monitoringu wizyjnego bez rejestracji dźwięku jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu-Zdroju (28-131) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
2. W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
Malinowy Raj Mineral Hotel****
Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
Baseny Mineralne Solec-Zdrój
Balneokosmetyki
3.Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych oraz z wykonywaniem praw wynikających z RODO jest Inspektor Ochrony Danych - Pani Agnieszka Dworak. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl lub pisząc na adres wskazany w punkcie 1 powyżej.
4.Monitoring wizyjny prowadzony jest w poszczególnych obiektach przez Administratora w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie monitorowanym (w tym bezpieczeństwa gości, pracowników) oraz ochrony mienia.
5.Miejsca monitorowane zostały oznaczone, a wykaz miejsc monitorowanych jest dostępny w każdym podmiocie na tablicy informacyjnej przy wejściu do obiektu.
6.W sprawie monitoringu wizyjnego można skontaktować się:
a)listownie: Malinowe Hotele Sp. z o.o. 28-131 Solec Zdrój, ul. Leśna 7.
b)poprzez adres e-mail: jamrozy@malinowyzdroj.pl
c)telefonicznie: +48 41370 40 00
7.Malinowe Hotele Sp. z o.o. dla celów dowodowych zabezpiecza zdarzenia zarejestrowane przez system monitoringu wizyjnego, które między innymi zagrażają bezpieczeństwu, niszczeniu i kradzieży mienia:
a)na wniosek osób trzecich;
b)na wniosek organów prowadzących postępowania;
c)na wniosek Zarządu Administratora Danych
8.Każdorazowe zabezpieczenie zdarzeń zarejestrowanych przez monitoring wizyjny odbywa się na pisemny wniosek złożony do Administratora danych. Zabezpieczone dane z monitoringu wizyjnego
są udostępniane tylko organom prowadzącym postępowanie w sprawie zarejestrowanego zdarzenia np. policji, prokuraturze, sądom, które działają na podstawie odrębnych przepisów prawa.
9. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych z monitoringu jest art. 6 ust. 1, lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.
10.Zakres danych przetwarzanych przez Administratora na podstawie monitoringu wizyjnego: sylwetka/postać oraz numery rejestracyjne samochodów.
11.Zapisy z monitoringu przechowywane będą aż do nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie do 30 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie przepisu prawa.
12.Posiada Pani/ Pan prawo do dostępu do nagrań tylko w uzasadnionych przypadkach.
13.Pani /Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
14.Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
15.Przetwarzane za pomocą monitoringu wizyjnego i udostępniane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Informujemy również, że :
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU ZE ZWALCZANIEM COVID-19
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej RODO informujemy, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Malinowe Hotele Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu-Zdroju (28-131) przy ul. Leśnej 7, NIP: 678-14-01-345, REGON: 351061573.
2.W skład firmy Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
3.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl
4.Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania obiektu w związku z epidemią COVID-19
5.Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- art.9 ust.1 lit.i) RODO (interes publiczny w dziedzinie zdrowia publicznego, takich jak ochrona przed poważnymi transgranicznymi zagrożeniami zdrowotnymi),
- art. 17 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
- wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego z dnia 29 kwietnia 2020 r. dotyczące funkcjonowania hoteli, obiektów, pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce, wydane na podstawie art. 8a ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 14 marca 1985r o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
6.Państwa dane osobowe:
- mogą być przekazywane wyłącznie tym odbiorcom-podmiotom, które współpracują z Administratorem lub ich podwykonawcom na podstawie zawartej umowy o współpracy w tym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, podmiotom uprawnionym do uzyskiwania Państwa danych osobowych na podstawie obowiązującego przepisu prawa.
7.Podanie danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego
8.Państwa dane osobowe przechowywane będą:
- przez okres rozprzestrzeniani się COVID-19.
9. Posiadają Państwo prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych